Beskrivelse
REVO TCU SOFTWARE
STAGE 1 | STANDARD IS20 Turbo
DQ250 er en direct-shift gearkasse (DSG) som med sine elektroniske kontrollerede dobbelt-koblinger giver dig super hurtige gearskifte. Dobbelt koblingen lader dig skifte øjeblikkeligt uden at du mister kraft. Hvis du har en opgraderet ECU-fil fra Revo giver din standard DSG gearkasse dig ikke maksimal udnyttelse af bilen.
Revo’s Transmission Control Unit (TCU) Software sikrer dig at din gearkasse software virker perfekt sammen med din ECU software og giver din bil endnu mere power. Hurtigere gearskifte og udvidede omdrejningskurver betyder mere kraft og større smil. Og som med al Revo software betyder det ikke et kompromis med din dagligdags kørsel.
DQ250 DSG GEARKASSE
Revo TCU Software giver dig øget respons og optimerede skifte punkter, men beholder nuancerne i Drive og Sports mode. Når du skifter manuelt for du mere kontrol idet at kick down er koblet fra, ikke som i drive mode hvor den skifter ned hvis du smider pedalen i gulvet, men giver dig muligheden for at få det fulde udbytte af det øgede moment, du har opnået med din Revo ECU fil. Automatisk gearskift opad er stadig aktivt i alle modes, for at sikre dig den bedste præstation samtidig med at der bliver passet på din bil. Dynamisk Launch control lader dig “launche” ved forskellige omdrejninger afhængig af din speeders position, som igen giver dig mulighed for at forbedre dine 0-100 tider.
Filen er et resultat af 2 års arbejde via Revo’s globale udvilingsprogram, og software har været testet i lande fra Sydafrika, Brasilien og USA til Austarlian Sydkorea , Rusland og Tyskland. Data som giver en uvurderlig viden om forskellige kørestile og betingelser. Dette sikre de uovertrufne filer som Revo er kendt for at producere.
SOFTWARE FEATURES
DYNAMISK LAUNCH CONTROL
Muligheden for differentieret launch control via speeder position
GLOBAT UDVIKLINGS PROGRAM
Intensiv udvikling via data fra hele verdenen.
OBD INSTALLATION
Revo Software installeres sikkert via OBD-stikket
UDVIKLING SOM INGEN ANDRE
Revo begyndte udviklingen af deres ECU filer til GEN3 EA888 motoren i 2014 og et år senere startede de på udviklingen af DSG softwaren på MWB platformen. På deres egne Audis S3, Golf 7 R og Skoda vRS har ingeniørerne brugt utallige timer, og efter 2 års arbejde og over 100.000 kilometer på de engelske veje, var filen klar til mere omfattende test via Revo forhandler netværket. Tidligt i i test perioden blev det dem klart at der var potientiale til ekstremt hurtige launch tider når bilerne er tunet, men det blev også klart at der skulle være en vis opmærksomhed på bilens moment, for at opnå det mest perfekte resultater. Samtidig med holdbarheden på DSG gearkassen var i højsædet.
TEKNISKE DATA
Revo DSG Stage 3 Software er udviklet til at passe perfekt med Revo Stage 4 ECU Software.
Forhjulstrukne biler med Revo IS38ETR turbo og DQ250 6 trins gearkasse.
- Launch Control ved diffentierede omdrejninger
- Ved 0-50% speeder-pedal er launch ved 2500 omdrejninger
- Ved 60-80% speeder-pedal er launch ved 3000 omdrejninger
- Ved 85% speeder-pedal er launch ved 3750 omdrejninger
- Ved 100% speeder-pedal er launch ved 4000 omdrejninger
- I Launch Control Mode er 6800 omdrejninger grænsen
- I Sports Mode skiftes gear ved 6800 omdrejninger i 1. gear, 6900 omdrejninger i 2.-5. gear
- I Drive Mode skiftes gear ved 6600 omdrejninger
- I Manuel Mode skiftes gear ved 7000 omdrejninger
- I Drive og Eco mode ved lave omdrejninger, går den ikke ned i 1. gear medmindre man holder stille.
- ‘Kickdown’ frakoblet i Manuel mode
- Optimerede gear skift
Revo DSG Stage 2 Software er udviklet til at passe perfekt med Revo Stage 2 & 3 ECU Software.
4-hjulstrukne biler med Revo IS38ETR turbo og DQ250 6 trins gearkasse.
- Launch Control ved diffentierede omdrejninger
- Ved 0-60% speeder-pedal er launch ved 3750 omdrejninger
- Ved 70% speeder-pedal er launch ved 4000 omdrejninger
- Ved 85% speeder-pedal er launch ved 4250 omdrejninger
- Ved 100% speeder-pedal er launch ved 4500 omdrejninger
- I Launch Control Mode er 7000 omdrejninger grænsen
- I Sports Mode skiftes gear ved 6800 omdrejninger i 1. gear, 6900 omdrejninger i 2.-5. gear
- I Drive Mode skiftes gear ved 6600 omdrejninger
- I Manuel Mode skiftes gear ved 7000 omdrejninger
- I Drive og Eco mode ved lave omdrejninger, går den ikke ned i 1. gear medmindre man holder stille.
- ‘Kickdown’ frakoblet i Manuel mode
- Optimerede gear skift