Beskrivelse
Revo performance ECU-software giver dig meget mere end blot en stigning i hestekræfter og moment. En stor del af udviklingen er baseret på køreoplevelser og feedback. Hos Revo kan du forvente en jævn og raffineret respons ved lavt omdrejningstal og delvist gas, og store forøgelser når pedalen går i bund og op igennem hele momentkurven.
Vores stage 3 software bliver flashed igennem OBD-stikket. Det efterlader din ECU intakt og giver dig massive forbedringer på både HK og moment. Selvom tallene er imponerende er det ikke den fulde historie om filen, som har gennemgået massiv udvikling for at sikre en forfinet software der skaber den ekstra power og moment du forventer helt smooth og perfekt i gennem hele spektret af accelerationen.
For at kunne benytte og få maksimalt udbytte af din stage 3 fil kræver det korrekt opgradering af hardware. REVO udbyder som en af de få både software og hardware udviklet af egne ingeniører, skabt med henblik at fungere bedst muligt sammen.
Med deres Performance Pack har de skabt en helt unik tuningsmulighed. Alt samlet (eller næsten alt) i en pakke.
Du kan læse mere om vores Performance Pack her.
IS38 TURBO
Revos stage 3 fil bygger på en opgradering til en IS38 turbo, som standard findes på bl.a. Audi S3 & Golf R. Softwaren udnytter den ekstra hardware fra sin stage 2/performance pack kombineret med en større turbo, hvilket giver dig mest muligt ud af dine installerede komponenter. Med intens research og udvikling har Revo teamet skabt en perfekt software, som ændrer din bil markant til det bedre, imens den samtidig tilføjer en masse fede funktioner. Revo’s egen Octavia VRS er blevet brugt som udviklingskøretøj, hvilket har givet dem mulighed at få filen optimal til både dagligdags- og banekørsel.
SOFTWARE FUNKTIONER
SERIAL PORT SWITCH (SPS)
Omskiftelig software med 2 performance modes (Brændstofkvalitet) og Anti-tyveriskring
SPEED LIMIT REMOVAL
Fart begrænseren bliver fjernet i denne fil
LEFT FOOT BRAKING
Venstre fods bremsning er gjort muligt.
KOLDSTARTS BESKYTTELSE
Tryk er begrænset indtil olien når en vis temperatur.
EXHAUST OVERRUN (Crackle, pops & and bang-ish)(Kan være tilkøb på nogle filer)
I sports mode kommer der lidt lyd ud af udstødningen
GLOBALT UDVIKLINGSPROGRAM
Kun Revo driver et globalt udviklingsprogram gennem sit netværk af over 400 autoriserede Revo-forhandlere verden over. Adgang til biler og deres data på denne skala gør det muligt for Revo-teamet at finjustere produkter på Beta-niveau, inden endelig frigivelse, og teste produkter i en lang række klimaer og forhold, herunder højde, brændstofkvalitet og fugtighed. Dette giver også Revo mulighed for at teste, hvordan Revo-produkter klarer sig i forskellige kørselsscenarier og udgør en vital del i udviklingen af Performance ECU-software.
MÅLINGER
PRÆSTATIONER
Data er udmålt på et DynaPack Hub Dyno, og alle tal er målt på navet.
- Højeste målte ydelse: 360HK / 520NM
Test | Standard officielle tal | Revo Stage 1 | Revo Stage 3 |
---|---|---|---|
0 – 60 mph | 6.8s | 6.01s | 5.46s (5.24s Bedste tid) |
0 – 100 mph | 14.98s | 11.72s | 10.3s (9.94s Bedste tid) |
30 – 70 mph | – | 4.23s | 3.62s (3.5s Bedste tid) |
100 – 200 kph | – | 11.83s | 9.33s (8.98s Bedste tid) |
30 – 130 mph | – | 17.47s | 13.95s (13.32s Bedste tid) |
Tiderne er kørt i Octavia VRS på højoktan benzin. Der er kørt 5 ture for at skabe gennemsnitstider.
KRAV TIL HARDWARE
- IS38 Original turbo
- Revo Performance Pack eller
- Revo Intercooler
- Downpipe (eks. Milltek)
- Revo Indsugning
ANBEFALET HARDWARE
- Opgraderet undervogn
- Big Brake kit
- Opgraderede motor ophæng
Vi tilbyder livtidsgaranti på opdateringer af din motorstyring, så snart vi har ledige filer til rådighed. Således går du ikke glip af producentens opdateringer. Dette koster et mindre installationsgebyr på 500 kr. Læs mere.
YDERLIGERE INFO
KOLDSTARTS BESKYTTELSE
For at bilens olie kan virke effektivt og smøre din maskine har den brug for at varme ordentligt op. Når din bil starter er olien på sit tykkeste og skaber dermed højere olietryk hvilket igen lægger ekstra pres på komponenterne. Som temperaturen stiger på motor og dermed olien, bliver den mere letflydende og har lettere ved at smøre maskinen. Koldstarts beskyttelse sørger for at beskytte motorens dele ved at begrænse turbotrykket indtil motoren er ordentlig varm.
- Olie temperatur under 70ºC: Begrænset tryk
- Olie temperatur over 70ºC: Fuldt tryk
EXHAUST OVERRUN 1
Revo’s exhaust overrun giver dig mulighed for at få lidt ekstra lyd ud af udstødningen når du er i sports mode. Det er en “crackle” lyd som lyder lidt mere af original end af pops and bangs. Den er kun tilgængelig når bilen er indenfor de sikre parameter, og aktiveres under manuelle gearskift og når du løfter foden fra speederen. Langvarig udvikling og testning har sørget for at dette er sikkert for din bil. På nuværende tidspunkt er det muligt at få med din Performance pack eller stage 2 fil. Nogle ECU ID’s kan være begrænset. Læs mere her.
VÆLG I PROGRAMMERNE
Hvis du tilkøber en SPS-Boks får du muligheden for at skifte lidt i programmerne på din fil. Sps-boksen fuldender din Revo fil og tillader dig nemt at skifte via OBD-stikket på under 30 sekunder. Du kan vælge imellem disse programmer
- SPS Position 1 – Revo Performance mode A (Lavere oktan(95)/dårlige drifts betingelser)
- SPS Position 2 – Revo Performance mode B (Medium oktan 98/gode drifts betingelser)
- SPS Position 3 – Revo Performance mode C (Højoktan (100)/gode drifts betingelser)
- SPS Position 4 – Revo Performance mode D (Højoktan (100)/optimaledrifts betingelser)
Du vælger bare et program på boksen, sætter OBD stikket i, venter et par sekunder, fjerner boksen igen og starter bilen.
EKSTRA FUNKTIONER
- Lav boost mode
- Advanceret momnet styring i 1. & 2. gear for bedre acceleration
- ECO mode er stadig brugbar såfremt bilen har det fra fabrikken.
REVO FORDELENE
OBD PORT INSTALLATION
Revo Software bliver installeret hurtigt og sikkert via OBD-stikket uden at skulle åbne ECU’en op
PENGENE TILBAGE GARANTI
VI ved du kommer til at elske din nye fil. Gør du ikke det tilbyder vi dig pengene tilbage i 30 dage.
BRÆNDSTOFS ØKONOMI
Afhængig af din kørestil vil din bil bevare det samme brændstofs forbrug som det havde oprindeligt. Er du ude efter “øko” tuning, er det ikke os du skal have fat i.
OBS! Denne fil er kun lovlig til banebrug. Al kørsel på offentlig vej er forbudt.